Цінова стратегія просування інноваційного продукту на світовий ринок
Цінова стратегія просування інноваційного продукту на світовий ринок Лілія Сергіївна Головко ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8202-2294 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Зростання комерційної значущості технологій в сучасному світі вимагає розуміння суті комерціалізації інновацій в ринковому середовищі. Інноваційна продукція – це нові конкурентоздатні товари або послуги, що відповідають вимогам до інноваційної діяльності. Комерціалізація інновацій має ринкову природу, залежить від кон’юнктури ринку та розглядається як відтворення руху інтелектуального капіталу з метою отримання прибутку. Виробництво інновацій являє собою багатоетапний процес, що передбачає створення на основі …