Information technology and project managementПереваги та недоліки зеленого маркетингу

Переваги та недоліки зеленого маркетингу

Переваги та недоліки зеленого маркетингу Анастасія Костянтинівна Албатова ORCID: https://orcid.org/0009-0003-7953-0839 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Олександр Петрович Крупський ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1086-9274 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Зелений маркетинг – це просування екологічно безпечних, тобто екологічно стійкіших продуктів і технологій [9]. Він стосується розроблення та поширення рішень, що мінімізують негативний вплив на навколишнє середовище. Зелений маркетинг – комплексне поняття, яке є функцією від вимушеної необхідності створити бізнес-стратегії, спрямовані на соціальну відповідальність та орієнтовані на людей, що віддають перевагу …

Information technology and project managementОсобливості просування медичного закладу за допомогою коміксів

Особливості просування медичного закладу за допомогою коміксів

Особливості просування медичного закладу за допомогою коміксів Олександр Петрович Крупський ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1086-9274 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро В умовах медичної реформи та змін фінансування, медичні заклади змушені шукати нові способи привернення уваги пацієнтів до себе і своїх співробітників, та ефективного просування своїх послуг. У сучасному цифровому епосі, коли люди отримують велику кількість інформації щоденно, необхідно знайти інструменти які дадуть змогу привернути увагу саме до свого закладу. Одним з таких інструментів є комікс. Цей креативний інструмент маркетингу та просування …