Переваги та недоліки зеленого маркетингу
Переваги та недоліки зеленого маркетингу Анастасія Костянтинівна Албатова ORCID: https://orcid.org/0009-0003-7953-0839 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Олександр Петрович Крупський ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1086-9274 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Зелений маркетинг – це просування екологічно безпечних, тобто екологічно стійкіших продуктів і технологій [9]. Він стосується розроблення та поширення рішень, що мінімізують негативний вплив на навколишнє середовище. Зелений маркетинг – комплексне поняття, яке є функцією від вимушеної необхідності створити бізнес-стратегії, спрямовані на соціальну відповідальність та орієнтовані на людей, що віддають перевагу …