Showing: 13 - 17 of 17 RESULTS
Aerospace vehiclesЧисельне дослідження фізичного механізму виникнення тонального шуму аеродинамічних профілів

Чисельне дослідження фізичного механізму виникнення тонального шуму аеродинамічних профілів

Чисельне дослідження фізичного механізму виникнення тонального шуму аеродинамічних профілів Сергій Вікторович Алексєєнко ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0320-989X Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Валерій Євгенович Некрасов ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9119-0529 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Виникнення аеродинамічного шуму, який створюється повітряним потоком при обтіканні конструктивних елементів технічних пристроїв, є однією з актуальних інженерних проблем. У сучасному світі все більша увага приділяється питанням екології та забезпечення безпеки життєдіяльності, зокрема, зниження негативного впливу шумового забруднення. Прикладами джерел аеродинамічного шуму є дорожні транспортні засоби, швидкісний …

Aerospace vehiclesЩодо концепції створення відсіку бортової радіоелектроніки суборбітальних ракет надлегкого класу

Щодо концепції створення відсіку бортової радіоелектроніки суборбітальних ракет надлегкого класу

Щодо концепції створення відсіку бортової радіоелектроніки суборбітальних ракет надлегкого класу Ілля Григорович Лук’яненко ORCID: https://orcid.org/0009-0004-4128-4377 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Тамара Антонівна Манько ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4146-607X Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Олексій Володимирович Кулик ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2913-4462 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Вступ Нині космічна індустрія продовжує активно розвиватися, що вимагає від виробників ракетно-космічної техніки безперервного вдосконалення і модернізації своїх розробок. Бортове радіоелектронне обладнання (БРЕО) ракет є ключовим компонентом, який забезпечує надійну і безпечну роботу ракети …

Aerospace vehiclesStatement of the problem of designing a liquid rocket engine dual bell nozzle of the maximum thrust using the direct method of the calculus of variations

Statement of the problem of designing a liquid rocket engine dual bell nozzle of the maximum thrust using the direct method of the calculus of variations

Statement of the problem of designing a liquid rocket engine dual bell nozzle of the maximum thrust using the direct method of the calculus of variations Ivan Dubrovskyi ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0707-0074 Oles Honchar Dnipro National University, Dnipro Valerii Bucharskyi ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8245-5652 Oles Honchar Dnipro National University, Dnipro Introduction A rocket engine with a standard single-section profiled nozzle provides maximum thrust only at a certain value of atmospheric pressure [1]. To expand the range of atmospheric pressure values at which the optimum …

Aerospace vehiclesОгляд поточних розробок пристроїв управління ракетним паливом у стані мікрогравітації

Огляд поточних розробок пристроїв управління ракетним паливом у стані мікрогравітації

Огляд поточних розробок пристроїв управління ракетним паливом у стані мікрогравітації Лев Юрійович Загаєвський ORCID: https://orcid.org/0009-0009-6459-0752 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Анатолій Федорович Санін ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5614-3882 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Вступ Політ космічного літального апарату характеризується поперемінною зміною активних та пасивних ділянок траєкторії. На пасивних ділянках траєкторії рідке паливо в баках КЛА знаходиться в стані зниженої або нульової гравітації. При цьому поверхня розділу рідина-газ викривляється під впливом форми баку та балансом сил на вільній поверхні. На …

Aerospace vehiclesПро особливості використання моделі поведінки матеріалу у конструкціях з комірково-каркасною структурою

Про особливості використання моделі поведінки матеріалу у конструкціях з комірково-каркасною структурою

Про особливості використання моделі поведінки матеріалу у конструкціях з комірково-каркасною структурою Владислав Іванович Шинкарук ORCID: https://orcid.org/0009-0002-2089-8850 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Володимир Іванович Ліповський ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7939-7973 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Вступ Сучасний розвиток комп’ютерного моделювання глибоко інтегрувався в процеси проектування конструкцій, в тому числі в аерокосмічному сегменті. Інтенсивне залучення цифрових технологій до виробничих процесів забезпечило можливість створення адитивних технологій. Саме ці технології допомагають змінити класичні підходи до створення об’єктів та отримати високоефективні раціональні конструкції. До …