Showing: 37 - 40 of 40 RESULTS
Information technology and project managementКонцептуальна модель управління проєктами роботизації в машинобудуванні

Концептуальна модель управління проєктами роботизації в машинобудуванні

Концептуальна модель управління проєктами роботизації в машинобудуванні Тетяна Михайлівна Кадильникова ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0817-9466 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Сергій Володимирович Коровніченко Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Сучасний стан машинобудування в Україні характеризується застосуванням робототехнічних технологій, що обумовлює високу продуктивність виробництва та суттєву залежність від процесів автоматизованого керування процесами. Аналітичний огляд системотехнічних методів рішення проблеми автоматизації та и управління в машинобудуванні дозволяє встановити, що скорочення строків та витрат на реалізацію модернізації виробництва потребує розробки нових методів моделювання та …

Information technology and project managementПсихофізіологічні характеристики операторів як чинник аварійності

Психофізіологічні характеристики операторів як чинник аварійності

Психофізіологічні характеристики операторів як чинник аварійності Олексій Володимирович Шевяков ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8348-1935 Український державний університет науки і технологій, Дніпро Вступ. З розвитком та ускладненням техніки зростає значення людського фактора на виробництві. Необхідність вивчення цього фактора (тобто фізіологічних, психологічних, психофізіологічних можливостей людини) при розробці та вдосконаленні технологічних процесів, при організації виробництва та експлуатації людино-машинних систем стає очевидною. Від успішності вирішення цього завдання залежить ефективність та надійність створюваної техніки [1]. Зростання ролі людини та масштабів сфери психофізіологічної активності суб’єкта-професіонала в галузі техніки походить …

Information technology and project managementПереваги та недоліки зеленого маркетингу

Переваги та недоліки зеленого маркетингу

Переваги та недоліки зеленого маркетингу Анастасія Костянтинівна Албатова ORCID: https://orcid.org/0009-0003-7953-0839 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Олександр Петрович Крупський ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1086-9274 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Зелений маркетинг – це просування екологічно безпечних, тобто екологічно стійкіших продуктів і технологій [9]. Він стосується розроблення та поширення рішень, що мінімізують негативний вплив на навколишнє середовище. Зелений маркетинг – комплексне поняття, яке є функцією від вимушеної необхідності створити бізнес-стратегії, спрямовані на соціальну відповідальність та орієнтовані на людей, що віддають перевагу …

Information technology and project managementОсобливості просування медичного закладу за допомогою коміксів

Особливості просування медичного закладу за допомогою коміксів

Особливості просування медичного закладу за допомогою коміксів Олександр Петрович Крупський ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1086-9274 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро В умовах медичної реформи та змін фінансування, медичні заклади змушені шукати нові способи привернення уваги пацієнтів до себе і своїх співробітників, та ефективного просування своїх послуг. У сучасному цифровому епосі, коли люди отримують велику кількість інформації щоденно, необхідно знайти інструменти які дадуть змогу привернути увагу саме до свого закладу. Одним з таких інструментів є комікс. Цей креативний інструмент маркетингу та просування …