Showing: 25 - 27 of 27 RESULTS
Aerospace vehiclesStatement of the problem of designing a liquid rocket engine dual bell nozzle of the maximum thrust using the direct method of the calculus of variations

Statement of the problem of designing a liquid rocket engine dual bell nozzle of the maximum thrust using the direct method of the calculus of variations

Statement of the problem of designing a liquid rocket engine dual bell nozzle of the maximum thrust using the direct method of the calculus of variations Ivan Dubrovskyi ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0707-0074 Oles Honchar Dnipro National University, Dnipro Valerii Bucharskyi ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8245-5652 Oles Honchar Dnipro National University, Dnipro Introduction A rocket engine with a standard single-section profiled nozzle provides maximum thrust only at a certain value of atmospheric pressure [1]. To expand the range of atmospheric pressure values at which the optimum …

Aerospace vehiclesОгляд поточних розробок пристроїв управління ракетним паливом у стані мікрогравітації

Огляд поточних розробок пристроїв управління ракетним паливом у стані мікрогравітації

Огляд поточних розробок пристроїв управління ракетним паливом у стані мікрогравітації Лев Юрійович Загаєвський ORCID: https://orcid.org/0009-0009-6459-0752 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Анатолій Федорович Санін ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5614-3882 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Вступ Політ космічного літального апарату характеризується поперемінною зміною активних та пасивних ділянок траєкторії. На пасивних ділянках траєкторії рідке паливо в баках КЛА знаходиться в стані зниженої або нульової гравітації. При цьому поверхня розділу рідина-газ викривляється під впливом форми баку та балансом сил на вільній поверхні. На …

Aerospace vehiclesПро особливості використання моделі поведінки матеріалу у конструкціях з комірково-каркасною структурою

Про особливості використання моделі поведінки матеріалу у конструкціях з комірково-каркасною структурою

Про особливості використання моделі поведінки матеріалу у конструкціях з комірково-каркасною структурою Владислав Іванович Шинкарук ORCID: https://orcid.org/0009-0002-2089-8850 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Володимир Іванович Ліповський ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7939-7973 Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро Вступ Сучасний розвиток комп’ютерного моделювання глибоко інтегрувався в процеси проектування конструкцій, в тому числі в аерокосмічному сегменті. Інтенсивне залучення цифрових технологій до виробничих процесів забезпечило можливість створення адитивних технологій. Саме ці технології допомагають змінити класичні підходи до створення об’єктів та отримати високоефективні раціональні конструкції. До …